2015. június 26., péntek

Reszelt, nyers céklasaláta

Reszelt, nyers céklasaláta



A cékla nagyon egészséges, különösen azoknak ajánlott, akik vashiányban szenvednek (sajnos én is közéjük tartozom). Korábban nem nagyon szerettem, viszont az elmúlt években megbarátkoztam vele, sőt már kifejezettem szeretem. Savanyúságként már olvashattátok a receptet a blogon, most viszont az egyik kedvencem, a céklasaláta készült. Rendkívül gyorsan elkészíthető, egyszerű, egészséges és finom :)
Hozzávalók:

fél kg cékla
1 ek ecet
só ízlés szerint
2 ek cukor (mi édesítővel készítjük, kevés vízben feloldunk 3 pötyit)

Elkészítés:

A céklát megpucoljuk, majd nagylyukú reszelőn lereszeljük Nem kell állni hagyni, rögtön ízesíthetjük a cukorral, ecettel,jól lesózzuk (ízlés szerint, a leírtak csak irányt adnak). Érdemes fél nappal fogyasztás előtt elkészíteni, hogy az ízeknek legyen ideje összeérni. Finom magában, de húsokhoz is jól illik, ki hogy szereti :)




1 megjegyzés:

  1. Ki próbáltam, nagyon finom. Eddig még nyersen nem ettem😄

    VálaszTörlés